16.2.14

Spring is coming!


Mimo, że za oknami zima a w kalendarzach dopiero połowa lutego, ja już z utęsknieniem wypatruje wiosny. Dlatego w dzisiejszym poście przedstawiam Wam już wiosenny zestaw :-)
Wybrałam koszule ze sklepu Rosegal , która idealnie będzie się sprawdzać na nadchodzące wiosenne dni. Przez, kolorowe, żywe motywy, koszula tchnie życie w każdą stylizację. Jest naprawdę wygodna i świetnie się układa!
Do niej wybrałam klasyczną, rozkloszowaną spódniczkę ze sklepu PersunMall . Spódniczka jest wykonana ze świetnego materiału przez co, naprawdę przyjemnie się ją nosi. Idealnie się sprawdza, praktycznie do każdej stylizacji. Od jakiegoś czasu jesteśmy nie rozłączne ;-)

*
Although the windows in winter, and calendars until mid-February, I've been eagerly looks for spring. Therefore, in today's post I present to you already spring set :-)
I chose a shirt from the store Rosegal , which ideally will check for the upcoming spring days. Throughout, colorful, vibrant motifs, shirt breathes life into every styling. It's really comfortable and had a great laid!
For the shirt I chose a classic, flared skirt from the store PersunMall . Skirt is made of great material for what, really fun to wear it. Ideally works, virtually any styling. For some time, we are not disjoint;-)









| Spódniczka- PersunMall | Koszula- Rosegal | Szpilki- merg.pl |



Zapraszam na mojego Facebooka :-)

VIOLETfashion




50 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :)
    Cudowna koszula :)
    My również wyczekujemy wiosny :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie ta spódniczka jest zdecydowanie za krótka :) ale koszula super! tez bym już wiosne chciała

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie! :) Bardzo mi sie podoba! Jestes nieziemsko zgrabna! :D
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta koszula, ale spódniczka bardzo odważna! :D

    http://atoniics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, ale mam wrażenie że ta spódniczka jest trochę za krótka :)


    www.huge-fridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oddaj mi swoje nogi proszę! :)

    zapraszam do mnie
    http://judieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna koszula :) Spódniczka mi bardziej przypomina krótkie szorty, nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula piękna, ale ty maasz nogi! :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooooow, gorgeous look! And I love your skirt! Oh and babe, you've got the most beautiful long legs! <3

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna nadchodzi!:D
    Śliczni wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz :) ja też czekam na wiosnę :) ale dworze jest teraz pięknie :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mi się podoba koszulka.

    I plener!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wygladasz:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny look :) dziekuje za wizyte na moim blogu jesli masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie chudziutkie nogi *_*
    ślicznie wyglądasz :)
    http://werusiaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. baardzo seksownie!! a jaka koszula ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna spódniczka, bardzo sexowna!
    wyglądasz w niej pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczna koszula i ta spódniczka :* Bardzo ładnie wyglądasz :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaaa jaka króciutka spódniczka i czółenka ;)) <3 już niedługo powrócą na nasze ulice :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi by było zimno w takiej stylizacji ;) ale w lato czemu nie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym zamarzła ;d ale czuć trochę wiosny jak patrzę na Twoją stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow jak dla mnie bomba! i jakie nogi... :))

    OdpowiedzUsuń
  23. pomysł ciekawy i odważny, zdecydowanie kapelusz i koszula są mega.
    jak dla mnie zbyt rzucają się w oczy "opalone" nogi - w moim odczuciu dobrane zostały zbyt ciemne rajstopy;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. No takich nóg to aż grzech byłoby nie pokazywać! :) Tylko pozazdrościć :) hehe Spódniczke masz szałową i ta bluzeczka... ma niesamowity motyw, aż poczułam delikatny powiew wiosny :) hehe Super! Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. koszula jest genialna :) bardzo fajnie wszystko do siebie dobrałaś
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem, że powinnam napisać coś o stylizacji , ale jaki ty masz NOGI <3 :)

    pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. koszula prześliczna! :)
    a co to za miasto w tle? super sceneria do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna stylizacja ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka świetna stylizacja <3 podoba mi się koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz bardzo zgrabne nóżki:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. nogi, nogi, nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna koszula! nogi to masz nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie śliczne masz nóżki, takie długie. Ja mogę tylko pozazdrościć z moim marnym wzrostem ;)
    Fajny kapelusik, też muszę sobie kupić bo nie mam żadnego w swojej kolekcji. Na zdjęciach wygląda super, jako dodatek do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo zgrabna z Ciebie dziewczyna :)świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna spódniczka :) kapelusz dodaje Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń